پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4190
-
الف
+

تبریک آی‌فیلمی‌ها به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر

بیننده‌های آی‌فیلم به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر این روز عزیز را تبریک گفتند.

بیننده‌های آی‌فیلم به مناسبت ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت روز مادر با ارسال پیامهای مناسبتی فراوان این روز عزیز را  تبریک گفتند.

شبکه آی‌فیلم هر روزه هزاران پیام با موضوعات مختلف دریافت میکند و امروز هم بیننده‌ها با توجه به ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت روز مادر ارادت خود را با ارسال پیام‌هایی زیبا به اثبات رساندند.

در زیر به تعدادی محدود از این پیامها اشاره می‌کنیم:

 ۳۷.........۰۹۱۵: با نام تو دل چه با صفا می‌گردد / با مهر تو دل ز غم رها می‌گردد / باشی تو کلید راز هستی زهرا / با نام تو قفل بسته وا می‌گردد. میلاد حضرت فاطمه (سلام الله علیها) مبارک باد.

علیرضا و ساقی حسن‌خانی از مشهد مقدس: خداوندا! زیباترین لحظه‌ها را نصیب مادرم کن که زیباترین لحظه‌هایش را به خاطر من از دست داده است. روز مادر و میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) تبریک.

علی: به گل طلعت او هر دو جهان زیبا شد / ذکر جان و دل ما سوره اعطینا شد. میلاد حضرت زهرا (س) مبارک.

۳۸........۰۹۱۳: مادرم قدم‌هایت را بر چشمانم بگذار تا چشمانم بهشت را نظاره کنند. روز مادر این فرشته زمینی بر تمامی مادران مبارک.

۳۳.........۰۹۳۸: گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته‌ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی من، روزت مبارک.

ص گ / س م

نظر شما
ارسال نظر